Wykaz ewidencji i rejestrów - Wydział Inwestycji i Remontów - Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy

Biuletyn Informacji Publicznej

Wykaz ewidencji i rejestrów - Wydział Inwestycji i Remontów

  SPIS WYDZIAŁÓW 

KWP zastrzega, iż nie wszystkie prowadzone rejestry i ewidencje, zawierają treści jawne i możliwe do udostępnienia.

Wydział, Komórka Organizacyjna KWP Wykaz prowadzonych rejestrów i ewidencji Osoba upoważniona do udostępnienia Miejsce i czas udostępnienia, telefon kontaktowy

Wydział Inwestycji i Remontów

 

Sekretariat:

  • Ewidencja listy obecności funkcjonariuszy Policji wydziału
  • Ewidencja listy obecności pracowników Policji wydziału
  • Ewidencja pieczęci i stempli służbowych będących w użytkowaniu wydziału
  • Ewidencja urlopów policjantów i pracowników wydziału
  • Ewidencja wyjść w godzinach służbowych
  • Ewidencja zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników wydziału
  • Ewidencja nadgodzin
  • Ewidencja skierowań badań profilaktycznych
  • Ewidencja sprzętu informatycznego
  • Ewidencja  sprzętu  kwaterunkowego Wydziału Inwestycji i Remontów
  • Książka ewidencji kluczy
  • Rejestry pomocnicze (tj. książka doręczeń przesyłek miejscowych, rejestr poczty specjalnej i zwykłej, tymczasowy rejestr korespondencji)
  • Rejestr delegacji służbowych
  • Rejestr faktur
  • Rejestr umów
  • Rejestr akt brakowania “BC”
  • Rejestr wyjazdów służbowych
  • Rejestr not księgowych

Sekcja Nieruchomości:

  • Ewidencja środków trwałych
  • Ewidencja pozostałych środków trwałych
  • Rejestr decyzji o przydziale lokalu
  • Rejestr decyzji dotyczących pomocy finansowej
  • Rejestr decyzji za brak i remont mieszkania
  • Rejestr decyzji uchylających i postanowień
  • Rejestr wniosków o przydział lokalu

Zespół Wydatków Rzeczowych:

  • Ewidencja kosztów zadań w zakresie inwestycji i remontów dla poszczególnych obiektów
  • Ewidencja darowizn finansowych i rzeczowych w ramach działania Wydziału
  • Ewidencja stanu zaangażowania i zapotrzebowania wydatków budżetowych w ramach wydziału
  • Sprawozdawczość budżetowa w ramach Wydziału
  • Rejestr faktur
  • Ewidencja kosztów eksploatacyjnych utrzymania nieruchomości poniesionych na rzecz ZER MSWiA

Zespół Administracyjno – Gospodarczy:

  • Ewidencja główna sprzętu gospodarczego
  • Ewidencja główna sprzętu  p.poż.
  • Ewidencja dowodów przychodowo – rozchodowych materiałów remontowych
  • Ewidencja dyżurów domowych hydraulików i elektryków
  • Kartoteki materiałów remontowych
  • Rejestr faktur

Naczelnik Wydziału Inwestycji i Remontów

Sekretariat
Wydziału Inwestycji i Remontów w godzinach
7:30 – 15:30

tel.: 52 588 15 40

 

do góry