Zadania Wydziału Inwestycji i Remontów - KWP w Bydgoszczy

Biuletyn Informacji Publicznej

Zadania Wydziału Inwestycji i Remontów

Wydział Inwestycji i Remontów realizuje między innymi zadania w zakresie:

  1. Planowania i prowadzenia zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie przygotowywania dokumentacji projektowej, sprawowania bezpośredniego nadzoru inwestorskiego, rozliczania zadań inwestycyjnych i remontowych.
  2. Dokonywania przeglądów technicznych obiektów budowlanych użytkowanych przez Policję – zgonie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.
  3. Współuczestniczenia w doraźnych kontrolach stanu lokali mieszkalnych znajdujących się w dyspozycji KWP.
  4. Sporządzania protokołów ze szkód wyrządzonych w mieniu KWP oraz zlecanie i rozliczanie napraw tych szkód.
  5. Pozyskiwania nowych nieruchomości na cele służbowe Policji.
  6. Prowadzenia ewidencji zużycia mediów w zakresie rzeczowo – finansowym.
  7. Prowadzenia książek obiektów budowlanych KWP w Bydgoszczy.
  8. Prowadzenia dokumentacji dot. działań kryzysowych i mobilizacyjno – obronnych oraz ich właściwy obieg, przechowywanie i zabezpieczenie.
  9. Nadzór, bieżąca kontrola,zawieranie,aktualizowanie,rozwiązywanie  i rozliczanie umów najmu, użyczenia i dzierżawy nieruchomości Policji użytkowanych przez podmioty spoza Policji.
  10. Ustalania wymiaru podatku od nieruchomości.
  11. Ustalania potrzeb mieszkaniowych KWP na podstawie złożonych raportów i aktualizacja tych potrzeb.
  12. Przygotowywania decyzji w sprawie równoważnika za remont lub brak mieszkania oraz pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe.
  13. Przygotowywania materiałów sprawozdawczych spraw związanych z gospodarką mieszkaniową.
  14. Ewidencji darowizn finansowych i rzeczowych w ramach działania Wydziału.
  15. Organizacji prac remontowo – konserwacyjnych oraz porządkowych związanych z utrzymaniem w należytym stanie technicznym i estetycznym obiektów Policji.
  16. Współpracy z komórkami administracyjno – gospodarczymi w KMP i KPP w zakresie prac remontowo – konserwacyjnych i wyposażenia w sprzęt gospodarczy.
  17. Realizacji prac związanych z wykonywaniem mebli biurowych oraz konserwacja sprzętu kwaterunkowego.

W skład Wydziału wchodzą:

  • Sekcja Inwestycji.
  • Sekcja Nieruchomości.
  • Zespół Wydatków Rzeczowych.
  • Zespół Administracyjno - Gospodarczy.
  PRZYJMOWANIE I ZAŁATWIANIE SPRAW
do góry